søndag 30. august 2009

Hmmmm...

Live er hard, økonomien er ikke noe å skryte av, på deltisjobben skjedde en uventet skade så nå er man permitert derifra, mest sannsynlig 1 mnd til :( er apsolutt ikke gøy. Har for tiden 1900 å leve på, sitter på lærlinge jobben å synes synd i kattemor å 3-4 unger som går ute å traver mest sannsynlig uten hjem.
Kan trøste meg med at når alt ligger på bunnen kan ikke ting bli verre, positive er at jeg har mer energi til overs for lærlinge jobben, men bruker opp all energien min der så har ikke energi når jeg kommer hjem.
Sitter å krysser fingre for at jeg ikke tjente såå mye i fjor at jeg ikke får stipend, så når jeg får svaret på det kan ikke ting bli verre, da går nokk bare livet oppover igjenn..

1 kommentar:

  1. Livet er hardt ja. Men det går bra!!
    Bloggen din er lagt til på www.katteblogger.blogspot.com

    SvarSlett