mandag 16. mars 2009

nå er jeg klar mamma

stakar spotsi pusi, sitter der og prøver å si, jeg er klar til å dra ut nå, vær så snill. streng som jeg er sitter å sier, ikke ennå, om en stund.
vet ikke hvor lenge jeg skal vente før lillepusi får dra ut. tror vi drar til hytta i påska så kansje hun får dra ut en tur da så hun forstår litt mer at vi kommer til å flytte på oss så ikke finn på og bli avhengig av en plass.
å nemi sitter ofte å lurer på om ikke hun skal få dra ut i lamme så dem har større plass å sloss på.
Spots har endelig begynt å ta igjen, hun går etter nemi nå å skal gi han litt juling. i morrest så hørte de en katte murring, sånn sint murring. begge 2 ble overaska å spent så lurer på hvem som laget den lyden, for jeg hørte jo den også.
jaja. vi får håpe spots er tolmidig i 1 mnd til=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar