tirsdag 6. oktober 2009

1 ut å 2 inn

Fikk jo gitt bort lille nightdream, å i går Tirsdag 6.10.09 fikk jeg inn søsteren å mammapusen, mamma pusen har fått navnet Busti av søster sin sambo. Koselig. Lillepusen er jeg usikker på, vet ikke helt om det er en ho eller han enda en gang.

Men i allefall så gikk times kjøringen fra meg å til søster helt fint med mammapusen, men hun ville ikke være i hundeburet som de hadde ordnet til henne, hun bor nå i vinduskarmen å er kjemperedd, men takler det å bli tatt på å få kos, men freser om de vil ta henne bort.

Lillepusen har brøte seg ut av hundeburet i natt å ligger bak sofaen, jaja. Får fikse det når jeg kommer meg hjem igjenn.
Er så godt å vite at begge 2 slipper å måtte kjempe for å få måt igjenn, det er helt utrolig egentlig.
Men vet jo fremdeles om så mange flere så er jo litt trist at ingen andre orker å prøve seg..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar