torsdag 23. april 2009

nemi, gå hjem:@

i går skulle jeg en ras tur på butikken før jeg skulle skynte meg tilbake og få med meg et tv program.
da jeg gikk ut av døra sto nemi uten for naboen sin dør og kom bort til meg. jeg hilste på han som vanlig og gikk videre for og skynte meg på butikken.
da jeg var kommet et lite stykke så jeg bak å der var nemi diltende etter meg, begynte å springe mot han for og jage han hjem, men det fuknet ikke, så prøvde helt til han sprang litt.
jeg prøvde og løpe fra han, jage han vekk og alt jeg kunne, men ingen ting funka. da vi nærmet oss hovedveien begynte han å mjaue og virke nervøs, så da løp jeg inn på butikken, tok det jeg skulle ha å sto å trippet i kassen for og raskest mulig få betalt.
da jeg kom ut sto han ved barnehagen ved siden av butikken å ventet på meg. flink gutt tenkte jeg, så vi gikk hjem igjen..

Nemi sin versjon:
jeg så matmor komme ut døra å tenkte at nå skal vi gå tur, men til min store forskrekkelse virket det som om hun ville løpe i fra meg og skremme meg vekk, men jeg lar meg ikke lure nei, hun skulle bare leke hun. men så kom vi på en skummel vei med mange biler og da ble jeg nervøs, å enda verre var det da han løp fra meg og orket ikke vente en gang.
så jeg gikk til en slik skummel ting for og se om hun snart kom tilbake, å det gjorde hun:D
da hun kom tilbake begynte jeg å kjefte og vi måtte gå på en slik vei som beveget seg, dette var ikke morsomt. så mens vi gikk kjefta jeg litt på mor, å mor holdt på å dette da vi kom til snøen. men hun gjorde det litt bedre for da vi kom inn hjemme så fikk vi sånn ting som lukta bedre enn det smaker...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar